2007/11/21

Cu U2 și Snow Patrol în Irlanda, la bătrânețe

V-ați gândit vreodată de ce boală nu ați vrea să suferiți când ajungeți la bătrânețe? A, credeați că o să fiți veșnic tineri? Nu știu voi, dar eu sunt sigură că nu o să îmbătrânesc, dar așa, ipotetic vorbind, v-ați gândit la bolile bătrâneții care ne-ar putea ajunge?

Eu aș înnebuni să nu mai pot asculta muzică, în special U2! Adică vreau să fiu sănătoasă tun, dar dacă e să nu fie așa... atunci nu vreau să surzesc! Vreau să pot asculta și la 89 de ani U2 și Reamonn cu Supergirl și toate celelalte formații care îmi plac. Poate că ar trebui să previn asta și să nu mai ascult în căști, cu volumul dat la maxim, dar atunci nu m-aș putea bucura NICI(O)(DATĂ) de muzică! Și, dacă aș putea să mai cer ceva: sper să nu îmi pierd memoria, că atunci asta ar însemna că tot efortul pe care îl fac de când m-am născut, să țin minte cât mai multe, ar fi fără rost.

De unde vin ideile? Au curs pur și simplu așa, ascultând la maxim Snow Patrol - formație pe care am descoperit-o cu ajutorul lui Jared. Când am ascultat-o prima dată am zis că e Coldplay. Apoi, azi am primit cd-ul și mi-am dat seama că au ceva din U2 și Coldplay și totuși ceva aparte - pe ei. I-am căutat pe net și am aflat că mai sunt și din Irlanda (ce minuni se pot întâmpla pe acolo de scoate insula asta așa sunete incredibil de minunate?!). Și, în plus, au deschis și câteva din concertele U2. Deci, să îi dăm drumul... SNOW PATROL!

Din păcate nu am găsit „cheia” ca să pot pune videoclipul direct aici, așa că urmați linkul: http://www.youtube.com/watch?v=2PoEV8TM5dM. Aici aveți o variantă live:


P.S.: Pentru seara asta, piesa preferată este: You could be happy, Snow Patrol (alegeti varianta pe care o doriti de pe youtube, pentru ca deocamdata nu are videoclip, iar ce am gasit eu mi s-a parut ca schimba mesajul piesei si o face kitchioasa).

No comments: