2008/12/01

Cu sufletul online

For the English version of this post click here.

"Îmi ascund sufletul în povești din filme bune și aștept, film de film. Citesc știri, bloguri și aștept cuvânt cu cuvânt. Aștept vești care să îmi spună ce aș spune eu, dacă aș citi veștile care știu că nu vor veni. Sufletul astă nu vrea să înțeleagă și crede că poate bea apă vie din mailuri, posturi, emoticonuri care oricum nu vin.

Mă entuziasmez la orice „bună” și din gheață fac foc viu. Și la naiba, sper! Fiecare nou mail poate fi ceea ce aștept și ȘTIU că nu primesc. Sufletul ăsta crede că număratul boabelor de orez și datul cu capul de pereți va schimba ceva. Și mai crede că toate mințile sunt curve sau corupte. Și speră ca un copil naiv că celelalte suflete au fost făcute după chipul și asemănarea sa sau că măcar au fost crescute cu același soi de grăunțe ca și porcul de el!

„Ai crescut prea mult! Te porți ca un dictator comunist și crezi că citind mailuri care nu vin și bloguri care nu se scriu, deții controlul. NU! Viața e și dincolo de această perdea pe care ți-ai construit-o din amintirile ce devin din ce în ce mai curate. Nu îți dai seama că nu faci decât să construiești o lume în care eu nu mai pot să trăiesc!”

Îmi trebuie doar puțin curaj să îl pun la punct. Să dau shut down sau nici măcar să nu mai deschid mozzila. Să nu mai număr mailurile, să nu mai fac click și doar să îl țin îngropat. Nu în filme, nu în știri, nu în cuvinte sau în viețile altora, ci în a mea. Să îl scot la iveală, doar când totul a trecut și e sigur că poate să privească în ochi prezentul."

3 comments:

PEnTRuOM-V said...

de fiecare dată când ajung la munte şi respir aerul cu nesaţ mă întreb de ce nu fac asta mai des şi mai mult?! chiar aşa, DE CE NU MERG MAI DES LA MUNTE?
parcă aş fi pentru prima dată acolo să mă bucur şi să bat din palme ca o copilă.
când revin în oraş sunt amnezică...până data viitoare.

Beudean said...

te porti si tu naspa cu sufletul tau :)) asta se intampla. il inchizi si il deschizi cand vrei tu. ceea ce e bine, ca inseamna ca detii controlul. naspa e cand il pierzi. Iar o sa ma intrebe Adi: "tu intelegi ce scrii acolo?" :))

PEnTRuOM-V said...

Cred că mă fac om mare de-mi închid sufletul cum zici tu şi o spun cu zâmbetul pe buze. Momentan lucrez la ascultat şi mai puţin dat din gură.
Adi e bărbat;)). Bine că suntem noi deştepte şi sensibile!