2009/01/31

A new world in my eyes

For the English version of this article, go a little bit down on this page.

Dupa cum vedeti, ma prostesc din ce in ce mai des. Sunt si eu in concediu si, desi nu am redus volumul de munca, m-am hotarat sa nu ma mai gandesc serios la chestii serioase. Si imi permit sa imi pierd timpul cu filme bune, proaste, muzica noua, veche, discutii interesante sau fara concluzii, ganduri (ne)cuminti sau riscante, plimbari pe jos, cu masina, dans si batut din picioare pe snow patrol, zambete smechere si altele. Si in aceasta pauza mentala imi aduc aminte de unele si altele. Si la ce ma gandesc? Acum? La Depeche Mode pe care doar i-am ascultat pana acum (destul de mult in ultimul an!) si i-am vazut doar intr-un videoclip sau doua. Si gandindu-ma asa, mi-am si facut un "my favorite". Piesa pe care imi place sa dansez cel mai mult si mai mult vine de la ei. Nu risc sa va pun sa ghiciti, ca sigur sunteti posomorati cand sunt eu "neserioasa": "World in my eyes". Dar risc sa pun o intrebare gen www.revistepentrufemei.ro: "daca va place sa dansati, care este piesa favorita pe care ati dansa de una singura?" Pentru domni: "care e piesa care va face sa dati din picioare si mai-mai ca va ridica de pe scaunul ala de la bar?"

As you can see I "play around" more and more. I have some days off from the office. I didn't reduce the work volume, but I decided to think less seriously about serious things. Plus, I can afford to lose time and watch good/bad movies, listen to old/new music, have interesting or "no point" discussions, dirty/clear/risky thoughts, walk, drive, dance on Snow Patrol, smile, etc. Using this mental break, I recall all kind of things. And I think... what do I think? Right now? I think to Depeche Mode. I've listened to their music quite often in the last year, but I saw only one or two of their videos. Thinking about them, I created another "my favorite". So, my favorite song I love to dance on is a Depeche Mode song. I won't risk to ask you to guess the song, 'cause I'm sure that you are not in a good mood like I am. So the song is: "World in My Eyes". But I will ask you a "women magazine" question type. For women: "If you like to dance, what's your favorite song you like to dance on alone?" And for men: "What's the song that makes you jump on the chair and almost makes you leave your chair from the bar?"

5 comments:

PEnTRuOM-V said...

De două zile pe "Skokiaan", Louis Armstrong. E atât de veselă şi energică, încât EA este!
Cu regret, nu am găsit-o pe youtube, dar oricând pot să o trimit pe mail/YM, insist:)

Beudean said...

O vreaaaauuuu! Si dau la schimb ceva foarte haios, vechi si dansant de la Shirley Ellis - Ever See the Diver Kiss His Wife ;)

Anonymous said...

Eu am o "chestie" pentru muzica din anii 60'
Uite linkuri:
(Bobby Darin - Dream Lover)
http://www.youtube.com/watch?v=XnLIXNWK8CY

http://www.youtube.com/watch?v=sbiU9lrS9_M&feature=related
(pe asta pana si Harrison Ford a dansat in "Witness" :) )

Beudean said...

Si pe mine ma fac sa sar de pe scaun si sa framant podelele piesele anilor '60 (ok, nu chiar toate, dar cele mai ritmate ;) ) De altfel, cantecul lui Shirley Ellis de care scriam mai sus cred ca e de prin perioada aceea. Din pacate nu am gasit piesa pe youtube si nici pe altceva, dar tie Doru cred ca ti-am dat-o mai demult, iar cu Silvia rezolvam ;) Si apoi putem dansa toti deodata :))

PEnTRuOM-V said...

Daaa, am primit-o, mulţumesc. Putem dansa:)
Le ascult şi îmi vine să-mi iauo rochie neagră cu bretele, mărgele negre şi o ţigaretă:)