2008/08/08

Unde va grabiti? Si in fata ploua!

Am sa dau vina pe secolul asta, secolul vitezei, in care nimeni nu vrea sa piarda vremea cu nimic. Dar daca e legat de secol, atunci eu sunt din alt timp (si sincer mi-ar fi placut sa traiesc pe la inceputul secolului XX).

Eu ma imprietenesc greu, de indragostit ma indragostesc mai repede, dar nu conteaza ritmul in care ma misc eu, ci cel in care se misca ceilalti. Eu de asa relatii rapide, de orice fel, n-am mai avut parte! Si daca ar fi fost vorba de un singur om, as fi spus ca e din vina aceluia, iar daca toate relatiile mele ar fi fost asa, atunci as fi intors degetul aratator spre mine.

Uneori am impresia ca oamenii sar si peste inceput, se arunca direct in ceea ce numesc prietenie sau relatie amoroasa, se considera prieteni sau iubiti din prima zi, isi spun din primele ore cele mai mari secrete si in cateva luni (daca nu chiar mai repede) dau brusc inapoi. Afiseaza raceala, cu care ar fi trebuit poate sa inceapa, si isi arata nerabdarea de a comunica, de a intreba. Practic ies din sala de cinema inainte sa se termine filmul, doar pentru ca actorul principal a strambat din nas prea tare cand a zis replica X.

Si nu cred ca ma deranjeaza atat de tare iesitul din sala inainte de THE END, ci mai degraba faptul ca odata ajunsi in hol se poarta de parca nu ar fi vazut nimic din acel film, de parca nu ar fi fost ei cei care au hotarat sa vada acel film. Ma deranjeaza ca la ora 8 pm, dupa cateva luni de apropiere totala, imi spun ca tin la mine si imi arata afectiune si la 4 am se uita la mine si imi vorbesc ca unui strain, in conditiile in care eu in intervalul acela mi-am pastrat atitudinea si sentimentele si n-am intreprins nici o actiune care ar putea duce la aceasta "reactiune".

Unde a inceput minciuna? Sau unde au calcat acceleratia si eu, fara sa imi dau seama, am ramas in drum, cu parul in vant si cu ochii in soare?

2 comments:

Anonymous said...

??????????????????????????????

si as schimba si poza, cu una vesela

Beudean said...

aveam si eu un of inainte sa se intample of-ul cel mare... acum of-urile au mai trecut si incerc sa "canalizez energia in alta directie" (am citat corect?):))