2007/05/29

Sinceritatea copiilor

Azi am intrebat o fetiţă de 9 ani (de unde ştiu vârsta? asta e o altă poveste, v-o zic mai jos), am întrebat-o dacă e cuminte. Ce poţi întreba un copil când îl vezi că abia aşteaptă să facă o năzbâtie, că îi fug ochii după un buton pe care să apese, după orice care e mai interesant decât tema la matematică sau citire. Şi o întreb şi eu "la general": "eşti cuminte?". Ea sinceră ca întotdeauna şi ca aproape orice copil se uită în ochii mei şi îmi răspunde repede: "ieri, am fost... azi... ai să îmi dai o foaie albă să desenez?".

Aceeaşi fetiţă, în decembrie, în timpul unei agitaţii pentru conferinţa de presă cu Dan Puric şi când toată lumea era atentă la maestru, ea vine la mine, se uită cu aceiaşi ochi smecheri şi îmi spune cu gura până la urechi: "Azi e ziua mea!!!! Am nouă ani!!!!"

No comments: